Control e robótica

tecnoloxia.org

Melodía

music-score-notes

[Public Domain]

Descrición:

Imos facer que un altofalante conectado nunha saída dixital emita unha melodía

Programas:

1. Melodía programada

  • Creamos unha variable para detectar o estado do pulsador
  • Utilizamos a función tone(pin,frecuencia,duración) para definir o son

1. Melodía con arrays

Outra maneira de definir unha melodía é definindo ao principio dous arrays, un coas frecuencias das notas que queremos que soen e outro cos tempos de duración de cada nota. Despois imos percorrendo os arrays mediante unha función for.

3. Piano

Agora imos utilizar os pulsadores como se fosen teclas dun piano. Cada vez que prememos nun pulsador soa a nota correspondente mentres estea activado e deixa de soar cando soltamos.

  • Para executar o son mentres estamos premendo utilizamos a función  while(condición){ proceso }
  • Non imos marcar un tempo predeterminado, pois a nota soará mentres esteamos premendo, así que usaremos as funcións tone(pin, frecuencia); e noTone(pin);

Ímolo programar para tres notas, DO, RE e MI.  Necesitaremos conectar tres pulsadores, un para cada nota. Se queres facer a escala completa non tes máis que conectar 7 pulsadores e engadir as notas que faltan.

Propostas:

Conecta dous interruptores e dous LEDs, con cadansúas resistencias de protección e, utilizando as funcións condicionais, resolve os seguintes problemas:

  1. Mellora do programa “Melodía”: Fai que ao premer un botón soe unha melodía de maneira sincronizada co acendido e apagado duns LEDs.
  2. Piano: Utiliza 7 pulsadores para crear un piano musical. Engade o que falta na práctica do piano.
  3. Variando as notas: Fai que ao mover o cursor do potenciómetro cambie a frecuencia do ton emitido polo altofalante, desde a nota do a 262 Hz ata o si a 494Hz. Utiliza a función map para facer a conversión. y = map(x, ax, bx, ay, by);
  4. Theremin de luz: Conecta unha LDR e un zumbador. Ao achegar e afastar a man sobre a LDR variará a luz recibida por ela. O zumbador emitirá un son cuxa frecuencia variará en función da luz recibida pola LDR. Establece un máximo de nivel de luz (a man afastada do sensor) para o cal o zumbador non emitirá ningún son.
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone


     

Deixa unha resposta

Required fields are marked *.