Reto:
Queremos facer o clásico xogo de carreiras de coches, onde temos un circuíto sinxelo que temos que percorrer con pericia e rapidez para chegar á meta. Algo parecido a isto:
Empezaremos con algo máis sinxelo, e despois iremos completando o xogo:
Pasos:
1.- Pintar o escenario coa pista.
Fíxate como exemplo nesta pista: a estrada debe ter unha cor diferente ao exterior e debes marcar de vermello o punto de partida e meta da carreira.
Consellos:
- Selecciona debuxar novo fondo de escenario debaixo dos escenarios.
- Emprega o editor vectorial para facer cadrados ou circunferencias e despois co cubo de pintura enchelas de cor.
2.- Debuxa un coche co editor de imaxes.
Faino todo o grande queiras, pois despois podes reducilo ata axustalo ao tamaño da pista.
Consello:
- Coloca o coche na parte dianteira da meta, como na última figura.
- Comproba como vai quedar o coche premendo na icona de pantalla completa:
3. Posta a cero
Antes de poñernos a mover o coche imos crear unha orde para que o noso coche volva sempre que queiramos á liña de partida. Para iso coloca o coche diante da túa liña de partida e selecciona os seguintes bloques:
Consello:
- As coordenadas x e y do teu coche non teñen porque cadrar coas do exemplo.
4.- Que ocorre cando prememos as frechas:
Imos definir que ocorre cando prememos as frechas, escolle no menú de Eventos a opción ao premer a tecla (frecha arriba, abaixo, esquerda e dereita):
As frechas arriba e abaixo valerán para mover o coche para adiante e atrás.
As frechas esquerda e dereita para xirar o coche.
Probamos cada un dos movementos a ver que acontece.
Consello:
- Se queres un movemento dos coches máis fluído proba cos seguintes bloques:
- Non esquezas premer a bandeira verde despois de cada proba, para que o coche volva ao punto de partida.
5.- Que non saia da estrada.
Agora queremos que o noso coche non saia das estrada. Ademais, se o fai queremos que volva ao punto de partida, para iso engadimos as seguintes ordes para cada movemento:
Consello:
- Axusta as cores á cor do teu fondo premendo encima do cadradiño marrón levando o rato ata o fondo do escenario.
- Unha vez que completes o primeiro movemento próbao. Despois copia o código no seguinte movemento.
6. Preparados, listos, xa:
Xa podes probar o xogo (en pantalla grande) , pero se queres darlle un pouco de emoción engade unha conta atrás, como a que te mostramos na seguinte ligazón.
7. Queres competir contra alguén?
Entón imos engadir outro coche, duplicamos o obxecto e con el se duplica todo o código. O primeiro de todo este moverase cando premamos as letras W, A,S e D (arriba abaixo dereita e esquerda) . Substitúe as ordes de evento.
Agora so tes que cambiarlle de cor e cambiar o punto de partida do novo coche.
Máis melloras.
Deixa voar a túa imaxinación e empeza a mellorar o xogo. Pode engadir cronómetro, crear efectos para destacar ao coche gañador… Mira como quedou o noso proxecto e.. Atrévete a melloralo!!