Problema:
Queremos que un obxecto sexa quen de mover a outro no momento que estime oportuno. Deseña un programa no que se premes nun polbo este faga que o cangrexo se mova 10 pasos.
[Scratch: Enviar mensaxes dun obxecto a outro]
Preme no polbo para que o cangrexo se mova
Proposta de solución:
Neste problema temos dous obxectos, por tanto teremos que ver como programar ambos os dous obxectos por separado:
O polbo envía a mensaxe cada vez que prememos nel:
O cangrexo actúa só cando recibe a mensaxe:
Ves que podes conseguir calquera movemento, que cambie de cor ou outros efectos, engadindo secuencias debaixo.
Exercicios complementarios:
- E se cando premes o polbo este solta tinta? Crea o obxecto tinta debuxándoo e fai que apareza cando prememos o polbo.
- Crea varios obxectos e fai que o polbo lles mande facer a cada un diferentes cousas (escorregar, cambiar de cor…). Podes empregar tamén o bloque “agardar” para que o fagan en diferentes momentos. Sé creativo!
- Empregando o bloque “enviar mensaxe a todos e agardar”, fai un baile de hip-hop no que pareza que se van pasando o movemento duns aos outros (primeiro baila un, despois outro e o primeiro para, despois outro…).
Créditos:
Baseado en Scratch Programming in Easy Steps