Problema:
Non hai xogo sen acumulación de puntos. Imos deseñar un xogo no que un polbo se desprace aleatoriamente pola pantalla e cada vez que toque a nécora gañe un punto.
[Scratch: Gardar a puntuación dun xogo]
Octopus móvese de maneira aleatoria e cada vez que toca a nécora gaña un punto.
Proposta de solución:
Temos que crear unha variable nova, para iso imos ao menú e prememos en e creamos unha co nome . A variable será visible se o indicas na casa anterior.
O código do xogo é o seguinte:
A primeira parte serve para poñer todas as variables a cero e situar o polbo no medio , o que chamamos poñer a cero o xogo, do seguinte xeito:
A segunda parte está destinada a que o polbo se mova aleatoriamente pola pantalla e rebote nos bordos:
Por último temos que facer unha estrutura condicional para que se o polbo toca a nécora entón se sume un punto na variable:
Fíxate que o que fai o bloque é sumar 1 ao valor anterior de puntos.
Exercicios complementarios:
- Xa podes elaborar un xogo de azar. Engade unha conta atrás e fai que o polbo pare cando leven 15 segundos. Agora xa podes xogar cos teus amigos e amigas. A ver quen ten máis sorte co seu polbo e logra comer máis nécoras!
Créditos:
Baseado en titoriais de Scratch