Polo de agora vimos algúns exemplos de videoxogos en Scratch máis ou menos rematados, pero pódense facer moitos máis. Engadimos nesta listaxe unha serie de ideas que podes levar a cabo:
- Crea un xogo de plataformas no que a personaxe protagonista deba ir superando pantallas para seguir xogando. Controla o ritmo do xogo para facelo máis emocionante.
- Igual que nos concursos da tele, podemos facer un xogo de preguntas e respostas no que lle tocará responder a pregunta ao xogador ou xogadora que antes prema unha tecla, o cal se sinala mediante unha luz acesa no seu sitio. Se non atina, rebote!
- Se na túa casa hai un bebé podes programar un xogo para el. Por exemplo, cada vez que toca un animal, escóitase o seu nome e despois móvese e emite o seu son característico.
- Podes programar o clásico xogo “Simón“. O xogo de forma aleatoria vai iluminando cuadrantes de cores e á vez que se ilumina cada cuadrante emite un son propio. Despois de esperar, o usuario debe ir introducindo a secuencia mostrada na orde correcta. Se o consegue, este responderá cunha secuencia máis longa, e así sucesivamente. Se falla, o usuario debe volver empezar.
- Pasapalabra: Cada xogador ou xogadora tentará acertar o máximo número de palabras dun total de 25 que hai nunha roda.
- Crea un xogo de aventuras no que se desenvolva unha historia. O xogador ou xogadora deberá ir atopando pistas que descubrirán misterios, ou contestando preguntas que fagan avanzar no xogo, ata chegar ao fin da mesma.