Scratch oficial
- Web oficial de Scratch
- Tarxetas de Scratch: Unha maneira rápida de aprender funcións de Scratch.
- Wiki de Scratch: Interesante colección de artigos creados por Scratchers.
- ScratchEd. Comunidade en liña de educadores que usan Scratch.
Guías e titoriais
- Guía de Referencia de referencia de Scratch 2.0 Eduteca (pdf)
- Taller: Aprendiendo Scratch DIGETE-Perú e UPV/EHU
- Cuadernillo de ejercicios de Scratch de Miguel Mejía C.
- Computacion-Creativa-con-Scratch. Karen Brennan,Michelle Chung eJeff Hawson
- Educación básica. Algoritmos y Programación. Guía para docentes Eduteca (pdf)
- Programación de Computadores con Scratch. Cuaderno de Trabajo para estudiantes Eduteca (pdf)
- Crear jocs am Scratch Blogue en catalá sobre creación de xogos.
- Scratch UVA da Universidade de Valladolid
Programación
- Programamos.es: proxecto sen ánimo de lucro que achega a #programación a idades temperás mediante o desenvolvemento de videoxogos e aplicacións para móbiles.
- “Aprender a programar en Internet”: artigo de Diario Turing en eldiario.es recompilando plataformas de programación gratuitas.
- Codecademy: compañía educativa que pretende crear materiais de programación para reformular dende cero o concepto de educación.
- Shaun’s game academy: plataforma da factoría de animación Aardman (creadores de películas de animación como Wallace and Gromit, Chicken Run…) para aprender a programar en Scratch.
- “Anybody can learn | Code.org”,en http://code.org/
- “Modelo curricular para enseñar diagramas de flujo” de eduteka.org
- Code.org é unha orgnización adicada a defender a inclusión das ciencias da programación nos currículos americanos. Nesta plataforma atoparás exercicios para aprender a programar en Scratch e outras linguaxes.
Outras contornas de programación para principiantes
Pedagoxía
- “Conociendo el Conocimiento” de George Siemens.
- Conectivismo: Una teoría de aprendizaje para la era digital George Siemens
Cultura dixital
- “Breve historia de la criptografía”:artigo de Diario Turing en eldiario.es
- “En el principio…fue la linea de comandos”: breve libro de Neal Stephenson revisando o inicio dos sistemas operativos
- Gamificación y serious games en educación. Educación Fundación Telefónica.