O zumbador

Temos un zumbador conectado no pin D8. Para facer que emita unha nota podemos utilizar a función tone(pin,frecuencia,duración). Por exemplo, se queremos que o zumbador emita unha melodía programamos todas as notas de forma consecutiva dentro dunha función e invocámola cando queremos que se execute:

// Declaración de variables:

const int zumbador=8;    // Definimos o zumbador no pin 8
 
// Configuración:
 
void setup(){
  pinMode(zumbador,OUTPUT);   // Configuramos o pin 8 como saída  
}

// Función

void melodia(){
  tone(zumbador,1000,200);      // 1000 Hz durante 0.2s
  delay(400);                    // Agarda 0.4s
  tone(zumbador,1500,300);      // 1500 Hz durante 0.3s
  delay(400);  
  tone(zumbador,2000,500);      // 2000 Hz durante 0.5s
  delay(400); 
  noTone(zumbador); 
}
 
// Bucle:
 
void loop(){
  
  while(analogRead(A7)>100);  // agardamos mentres non se prema o botón
  while(analogRead(A7)<100);  // agardamos a que se solte
  melodia();                  // soa a melodía
 
}

Prácticas

  • Melodía: Crea unha melodía que che guste e fai que se execute no inicio dun programa.
  • Aparcacoches: Fai que a medida que un obxecto se achegue ao sensor ultrasónico soe un ton máis agudo, como na axuda ao aparcamento que teñen algúns automóbiles. Despois engade que a medida que se acerca un obxecto o intercalo entre pitidos se vaia facendo máis curto (podes utilizar a función map para facer unha correlación).